جهان بازیچه ی قدرت های پنهان

این وبلاگ جایی است برای انزجار ..انزجار از غرب

جهان بازیچه ی قدرت های پنهان

این وبلاگ جایی است برای انزجار ..انزجار از غرب

کنترل ذهن و نقش رسانه های گروهی- قسمت دوم

اصطلاح تبلیغات ناخودآگاهی در سال 1957 توسط یک محقق بازاریابی به نام جیمز ویکاری 3  ابداع شد؛ او ادعا می‌کرد که می‌تواند از طریق نشان دادن لحظه‌ای پیام‌هایی در مورد مصرف کوکاکولا و پاپ کورن در کسری از زمان روی پرده سینما، کاری کند تا کسانی که سینما رفته بودند، ناخودآگاه، "کوکاکولا بنوشند" و "پاپ کورن بخورند" بدون اینکه متوجه چیزی شوند

ادامه مطلب ...